דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיפוץ דירה - מסע שמתחיל בדמיונות ושאיפות 

מאת    [ 26/07/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 1610 פעמים ]

יש שני סוגים של שיפוץ דירה:
מעצבן ומיותר הגורם לכם לתהות אם לא עדיף לגור באוהל....
כיייפי וחלומי שמביא אותנו לבית המושלם שתמיד חלמתם עליו.

שיפוץ דירות כולל בתוכו קטגוריות שונות של שיפוץ,  גבס, חיפוי קירות,ריצוף, חשמל, תקשורת אינסטלציה ועוד, כשעל כל תחום מנצח בעל מקצוע אחר.השיפוץ מהווה מסע שמתחיל בדמיונות ושאיפות גדולות וממשיך דרך הרבה השקעה ולעיתים גם תחושות שונות של תסכול. המסע של שיפוץ דירה מסתיים בסופו של דבר בתוצר הסופי - הדירה שלנו כפי שהיא נראית לאחר השיפוץ וההשקעה. כדאי לדעת שעד כמה ששיפוץ דירה נראה תהליך נחמד ומהנה יש בו גם קשיים לא מעטים כגון- חריגה מההקצבה הכספית, ויכוחים הנוגעים לטעם אישי עם שאר השותפים לדירה, התרוצצויות רבות בקרב חנויות שונות ועוד.

 לפני תחילת התהליך כדאי מאד לזכור ששיפוץ דירה מלווה בהרבה מאד רעש ובלגאן. לעיתים רבות יש צורך לחפש מקום מגורים חלופי לתקופת השיפוץ וכמובן שזו הוצאה בפני עצמה. במידה ואתם נשארים בדירה על אף השיפוץ הכינו את עצמכם נפשית לתקופה לא פשוטה בה תצטרכו לחיות בתנאים מאד לא נוחים. כדאי שתיקחו נשימה ארוכה ותחשבו על אסטרטגיות שונות שיסייעו לכם לעבור את התקופה בקלות יחסית.

 אחת מהתופעות הנפוצות שמעסקיות משפצים רבים היא החריגה מהתקציב שנקבע מראש לשיפוץ. בטרם נכנסים לתהליך השיפוץ מבצעים בדרך כלל הערכה של הסכומים שאנו מתכוונים להוציא בכל  תחום. העניין הוא שכאשר אנו מתחילים לטייל בין החנויות "העיניים נפתחות" ואנו מתחילים לרצות דברים מעבר לתקציב שהקצנו מראש. על מנת לנסות ולחסוך כדאי להגביל את זמן השהות בחיפושים אחרי מוצרים שונים. נוסף על כך, כדאי מאד להסתכל על מוצרים שמסופקים על ידי חנויות עודפים. מוצרים מחנויות עודפים עשויים להיות בהחלט איכותיים והם כנראה יעלו הרבה פחות מאשר המוצרים המוצגים בחנויות רגילות. כדאי לדעת שאי אפשר להכניס כל גימיק אפשרי לדירה ולכן הצמצום עשוי להיות דווקא מועיל.

 לסיכום- שיפוץ דירה עשוי בהחלט להשפיע על מצב הרוח ועל הנטייה שלכם להתרגז בקלות. כדאי לדעת שאפשר וניתן לעבור את התהליך גם אחרת. במידה ותראו בסיבובים בחנויות השונות חוויה חד פעמית ובמידה בה תדעו להתייחס לרעש והבלגאן סביבכם כחלקים ממציאות זמנית בלבד תוכלו להפיק הנאה מהתהליך והחוויה. הכי חשוב לזכור שבסופו של דבר אתם חוזרים לדירת חלומות שעוצבה על ידיכם ועל פי הטעם שלכם. אולי עכשיו קצת קשה אבל סוף יהיה כל כך נעים לחזור הביתה.

 

כותב המאמר : אמנון ברוך - קבלן שיפוצים, הבעלים של קבוצת דניאל - חברת שיפוצים גדולה וותיקה המספקת פיתרונות שיפוץ דירה כלליים לכל מטרה, פרטית ועסקית, חושבת על הפרטים הקטנים ביותר כמו גם על המכלול. החברה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב